Ofte stilte spørmål


Lurer du på noe? Her er svar på de mest stilte spørsmålene vi får:

 

Nettsiden

Hvorfor kommer jeg ikke inn på nettsiden deres?

Det kan hende du bruker en gammel nettleser som Internet Explorer. Vi anbefaler å bruke Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox.

Tidspunktet jeg valgte først finnes ikke lenger – Hva gjør jeg?

Dette betyr at du ikke lenger er innenfor den gitte tidsfristen på 48 timer for bestilling. Send oss en e-post eller ring oss så kan vi se om vi kan hjelpe deg.

Hvorfor får jeg ikke lagt inn levering på postnummeret mitt?

Enten leverer vi ikke dit eller så er det feil i innlagt postnummer.

 

Bestilling

Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse på mail?

Sjekk søppelposten din. Er den ikke der kontakt oss med det samme.

Hva er fristen for å legge inn en bestilling?

Vi har 48 /72 timers frist for å legge inn bestillinger.

 

Menyer

Kan jeg bestille fra begge konsepter?

Ja, det kan du!

Hvilken meny passer best for meg og mitt behov?

Se her for mer informasjon om de forskjellige menyene i forhold til mengde og annet.

Kan jeg bestille til færre enn minimumsantallet?

Nei dessverre, dette er kun menyer som gjelder større selskap.

Tilpasser dere allergier?

Ja, så lenge vi får vite hvor mange personer og hvilke allergier dette gjelder for.

 

Levering

Når bør jeg få maten levert?

Vi anbefaler å bestille levering til 30 minutter før dere skal spise. Ellers holder maten seg 1-2 timer før bespisning i termokasser.

Hvorfor står det at dere har leveringstid med slingringsmonn på 1 time?

Vi leverer til den tiden som blir avtalt, men på grunn av uforutsette hendelser har vi et slingringsmonn på + / – 30 minutter.

Når kan vi få maten levert og hva koster det?

Du kan få maten levert fra 11:00 – 20:30 på hverdager og lørdager og 12:00 – 15:00 på søndager. Levering på døren koster Kr 400 innenfor Oslo, andre priser avhengig av postnummer.

Jeg har ikke mottatt min bestilling, hva gjør jeg?

Dersom det har gått mer enn 30 minutter over leveringstidspunkt anbefaler vi å kontakte oss på telefon med det samme.

Hvordan blir maten levert? Er den klar for servering?

Alle retter blir servert i fine terracottafat som er klare til å settes ut for servering. Serveringsbestikk må dere selv stå for, men det kan leies ved forespørsel.

Vi har ikke serveringsutstyr – kan vi låne av dere?

Ja det kan du, ved forespørsel på e-post eller telefon kan du få leid dette.

 

Opphenting/levering av utstyr etter endt arrangement

Hva gjør jeg med kasser, skåler og fat som maten leveres i?

Det er ditt ansvar som kunde å returnere dette. Vi tar imot i mellom kl. 09:00 – 17:00 alle hverdager i Olaf Schous Vei 2, 0572 Oslo. Opphenting kan bestilles, pris kr 400 innenfor Oslo. Ellers avhengig av postnummer.  Dette kan også bestilles direkte på nettsiden når man legger inn ordre.

Jeg har bestilt henting av utstyr, men ingen har kommet og hentet det?

Kontakt oss eller Roomservice direkte på 22 21 90 50 for avtale om en ny opphenting.

Jeg har ikke bestilt opphenting av utstyr, er det for sent å bestille det?

Neida, dette kan vi fikse. Send  en e-post eller ring direkte til Roomservice på 22 21 90 50 og avtal en tid med dem. Betales direkte til sjåføren.

Kan jeg levere utstyret til en av deres restauranter?

Nei, restaurantene har ingenting med catering å gjøre. Alt utstyr skal kun leveres til Olaf Schous Vei 2.

 

Fant du ikke svar på noe av det du lurte på?  
Ring oss eller send en e-post til catering@delicatessen.no så kan vi hjelpe vi deg!