Ofte stilte spørsmål


Lurer du på noe? Her er svar på de mest stilte spørsmålene vi får:

Nettsiden

Hvorfor kommer jeg ikke inn på nettsiden deres?

Det kan hende du bruker en gammel nettleser som Internet Explorer. Vi anbefaler å bruke Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox.

Tidspunktet jeg valgte først finnes ikke lenger – Hva gjør jeg?

Dette betyr at du ikke lenger er innenfor den gitte tidsfristen på 48 timer for bestilling. Send oss en e-post eller ring oss så kan vi se om vi kan hjelpe deg.

Hvorfor får jeg ikke lagt inn levering på postnummeret mitt?

Enten leverer vi ikke dit eller så er det feil i innlagt postnummer.

 

Bestilling

Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse på mail?

Sjekk søppelposten din. Er den ikke der kontakt oss med det samme.

Hva er fristen for å legge inn en bestilling?

Vi har 48 /72 timers frist for å legge inn bestillinger.

 

Menyer

Kan jeg bestille fra begge konsepter?

Ja, det kan du!

Hvilken meny passer best for meg og mitt behov?

Du får informasjon om de forskjellige menyene i forhold til mengde og annet på vår side for menyer.

Kan jeg bestille til færre enn minimumsantallet?

Nei dessverre, dette er kun menyer som gjelder større selskap. For mindre bestillinger bestill take away fra oss.

Tilpasser dere allergier?

Ja, så lenge vi får vite hvor mange personer og hvilke allergier dette gjelder for.

 

Levering

Når bør jeg få maten levert?

Vi anbefaler å bestille levering til 30 minutter før dere skal spise. Ellers holder maten seg 1-2 timer før bespisning i termokasser.

Hvorfor står det at dere har leveringstid med slingringsmonn på 1 time?

Vi leverer til den tiden som blir avtalt, men på grunn av uforutsette hendelser har vi et slingringsmonn på + / – 30 minutter.

Når kan vi få maten levert og hva koster det?

Du kan få maten levert i våre åpningstider, se de lenger nede på siden. Levering på døren koster kr 400 innenfor Oslo, andre priser avhengig av postnummer.

Jeg har ikke mottatt min bestilling, hva gjør jeg?

Dersom det har gått mer enn 30 minutter over leveringstidspunkt anbefaler vi å kontakte oss på telefon med det samme.

Hvordan blir maten levert? Er den klar for servering?

Alle retter blir servert i fine terracottafat som er klare til å settes ut for servering. Serveringsbestikk må dere selv stå for, men det kan leies ved forespørsel.

Vi har ikke serveringsutstyr – kan vi låne av dere?

Ja det kan du, ved forespørsel på e-post eller telefon kan du få leid dette.

 

Opphenting/levering av utstyr etter endt arrangement

Hva gjør jeg med kasser, skåler og fat som maten leveres i?

Det er ditt ansvar som kunde å returnere dette. Vi tar imot i mellom kl. 09:00 – 16:00 alle hverdager i Olaf Schous Vei 2, 0572 Oslo. Opphenting kan bestilles, pris kr 400 innenfor Oslo. Ellers avhengig av postnummer.  Dette kan også bestilles direkte på nettsiden når man legger inn ordre.

Det er ingen på stedet som kan ta imot utstyret jeg vil levere tilbake, hva gjør jeg? 

Du kan sette utstyret inne i garasjen som ligger ved siden av oss i Olaf Schous Vei 2 frem til klokken 18:00 på hverdager. Instrukser for hvor utstyret skal stå finner du på døren til kjøkkenet vårt.

Jeg har bestilt henting av utstyr, men ingen har kommet og hentet det?

Kontakt oss på telefon eller e-post så finner vi ut hva som har skjedd og setter opp et nytt tidspunkt for henting med det samme.

Jeg har ikke bestilt opphenting av utstyr, er det for sent å bestille det?

Neida, dette kan vi fikse. Send en e-post eller ring oss direkte.

Kan jeg levere utstyret til en av deres restauranter?

Nei, restaurantene har ingenting med catering å gjøre. Alt utstyr skal kun leveres til Olaf Schous Vei 2.

 

Fant du ikke svar på noe av det du lurte på?  
Ring oss eller send en e-post til catering@delicatessen.no så kan vi hjelpe vi deg!